tag:blogger.com,1999:blog-5114542806318497553.post7157260452830978695..comments2023-04-06T03:14:42.259-07:00Comments on Ένα αμιγώς κινηματογραφικό blog αφιερωμένο κυρίως στον Ευρωπαϊκό και Ασιατικό κινηματογράφο: Οι 15 καλύτερες ταινίες του 2017 (1ο μέρος)Mikehttp://www.blogger.com/profile/13414364225825216125noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5114542806318497553.post-1110487885734249652018-02-21T09:05:30.810-08:002018-02-21T09:05:30.810-08:00Χαχα, με θυμήθηκες εε! Είναι αλήθεια ότι έχω ταυτι...Χαχα, με θυμήθηκες εε! Είναι αλήθεια ότι έχω ταυτιστεί με τις λίστες. Δεν ξέρω αν είναι τόσο θέμα χρόνου (όπου εννοείται υφίσταται) όσο περισσότερο θέμα διάθεσης εξαιτίας της κρίσης. Βέβαια από την άλλη πρέπει να πάψουμε να δικαιολογούμε τα πάντα σο όνομα της κρίσης και να αποφεύγουμε τις ευθύνες μας. Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να κοιτάξουμε τα λάθη μας (αυτό όσον αφορά το δικό μας κομμάτι διότι ο εξωτερικός παράγοντας είναι άλλο θέμα). <br />Ναι καταενθουσιάστηκα με το “Moonlight” όπου γενικά δύσκολα βάζω βαθμολογία 5/5. Μόλις το 3,42% (δηλαδή 238 ταινίες) των ταινιών που έχω δει, έχω βάλει την ανώτατη βαθμολογία. Βλέπεις εκτός από τις λίστες μου αρέσουν και οι βαθμολογίες καθώς και τα στατιστικά.<br />Εννοείται ότι και ο Φαραντι είναι σκηνοθετάρα και όπως είπες κι εσύ “κάνει σινεμά που αγαπάμε” με το ιδιαίτερο του πάντα ύφος.argiris-cinefilhttps://www.blogger.com/profile/07829310814528513402noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5114542806318497553.post-58045532528870740462018-02-21T01:18:08.267-08:002018-02-21T01:18:08.267-08:00Καταρχας χαιρομαι κι απο την πλευρα μου, που τα ξα...Καταρχας χαιρομαι κι απο την πλευρα μου, που τα ξαναλεμε, παλιοφιλε! <br /><br />Δε σου κρυβω οτι δημιουργωντας το ποστ, θυμηθηκα την τρελα που εχεις με τις λιστες! Δυστυχως δεν υπαρχει πια ο χρονος για "ανεμελο μπλογκινγκ", αν και, τελικα, μηπως ολα ειναι μια ιδεα; <br /><br />Αν θυμασαι (ή ψαξεις εδω), τελευταιο ετος που εκανα λιστα (καλυτερες και χειροτερες) ηταν το... 2010! Οπως τοτε ετσι και τωρα ενθουσιαστηκα με τις ταινιες της χρονιας.<br /><br />Ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και το σχολιο, οπου σημειωνω τα εξης:<br /><br />Οντως σκηνοθεταρα ο Βιλνεβ, συμφωνω για το πολιτικο σχολιο για Κορεα-ΗΠΑ, ο Νολαν κανει μεγαλη μαγκια, που σε πολεμικη ταινια χρησιμοποιει σχεδον μονο πρακτικα εφε!, το Florida Project θα ηταν στη λιστα, αν επαιρνε διανομη εντος του ετους, βλεπω ενθουσιαστηκες με Moonlight, οκ σιγουρα αξιζει ως ενα βαθμο, ο δε Φαραντι αυτος κι αν ειναι σκηνοθεταρα, κανει σινεμα που αγαπαμε! θεωρω βεβαια τον Εμπορακο πιο αδυναμο απο τα προγενεστερα αριστουργηματα του.<br /><br />Σκεφθομαι να κλεισω τη λιστα στο 2ο ποστ, σε λιγες μερες, για να μην ξεχειλωσει..Mikehttps://www.blogger.com/profile/13414364225825216125noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5114542806318497553.post-56247789409239584292018-02-20T09:11:42.517-08:002018-02-20T09:11:42.517-08:00Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή, φίλε Mike! Δυστυχώ...Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή, φίλε Mike! Δυστυχώς πάνε οι παλιές καλές εποχές του ανέμελου blogging. Τώρα οι περισσότεροι έχουν χαθεί για πολλούς και διάφορους λόγους. Εγώ είμαι πάντα εδώ για να σχολιάσω. Και πώς να μην σχολιάσω βέβαια όταν κάνεις ανάρτηση για κάτι που τρελαίνομαι: τις λίστες! (και τις βαθμολογίες μην ξεχνιόμαστε)<br />Με τις ταινίες του 2107 μέχρις στιγμής (διότι σίγουρα έχω κι άλλες να δω) δεν ξετρελάθηκα να σου πω την αλήθεια . Του 2016 μου άρεσαν περισσότερο (εγώ βέβαια το πάω με βάση το έτος παραγωγής και όχι με την ημερομηνία εξόδου στις ελληνικές αίθουσες). <br /><br />15) Blade Runner 2049: Δεν με ικανοποίησε η εξέλιξη της ιστορίας όσο θα ήθελα, ωστόσο είναι αρκετά ανώτερο από την πλειοψηφία των sci-fi της σημερινής εποχής. Εξάλλου κάθε σοβαρή απόπειρα ταινίας της λεγόμενης “σκεπτόμενης” Επ. Φαντασίας την αγκαλιάζουμε με θέρμη. Προτιμώ αρκετά περισσότερο το χαμηλό προφίλ του “Arrival’ από τον επικό (αναπόφευκτο όμως) τόνο του “ Blade Runner 2049” (κάνω την σύγκριση αυτή μιας και οι δυο ταινίες είναι του ίδιου σκηνοθέτη και του ίδιου κινηματογραφικού είδους). Καλά ο Denis Villeneuve είναι σκηνοθετάρα. Έχω πάθει πλάκα μαζί του.<br />3,5/5: Αρκετά καλή<br /><br />14) Geumul : Δεν την έχω δει, ωστόσο την έχω στην watchlist μου. Για τις τελευταίες απογοητεύσεις που λες για τον Kim Ki-duk δεν μπορώ να έχω λόγο γιατί δεν τις έχω δει (η τελευταία του ταινία που είδα ήταν το “Pieta” όπου το βρήκα καλό) αλλά για να το λες εσύ σου έχω εμπιστοσύνη. Τώρα όσον αφορά αυτήν την “κοινωνικόοικονομικόπολιτικότεχνολογική” άβυσσο που χωρίζει Βόρεια και Νότια Κορέα να είσαι σίγουρος ότι δεν θα υπήρχε αν δεν είχαν βάλει το “χεράκι” τους αυτοί οι Αμερικάνοι. <br /><br />13) Dunkirk: Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τις τελευταίες σου δυο γραμμές περί της αποθέωσης της εικόνας έναντι της ιστορικής τοποθέτησης ή της ταύτισης του θεατή με τους ήρωες. Ένα άλλο που με κούρασε ήταν η ακατάπαυστη χρήση της μουσικής όπου για μένα ήταν ξεκάθαρα μια “επιχείρηση” κάλυψης των σεναριακών αδυναμιών. Επίσης θεωρώ ότι ξεχείλωνε σε μεγάλο βαθμό τις σκηνές δράσης. Βέβαια άσχετα από το γεγονός ότι δεν μου άρεσε και τόσο, εκτιμώ την προσπάθειά του γιατί πολύ απλά δεν μας παρέδωσε άλλη μια τυποποιημένη πολεμική περιπέτεια (διάβασα/άκουσα ότι γύρισε την ταινία χωρίς να χρησιμοποιήσει ψηφιακά εφέ, όπου εάν ισχύει αυτό είναι σπουδαίο επίτευγμα και μπράβο του). Μου φαίνεται ότι ο Νόλαν έχει αρχίσει και παγιδεύεται στην μεγαλομανία του όχι τόσο κινηματογραφικά αλλά όσο θεματικά στα όρια μάλιστα του διδακτισμού (η δύναμη της αγάπης, της οικογένειας, της αυτοθυσίας και άλλων οικουμενικών αξιών).<br />2/5: Έτσι κι έτσι<br /><br />12) Moonlight: Το πραγματικά ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά (που φέτος μας έδωσε άλλη μια εξαιρετική ταινία, το “ The Florida Project ”) μας χαρίζει ένα αριστούργημα. Είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα gay movie. Αφοπλιστικότατο και συγκινητικότατο. <br />5/5: Αριστούργημα<br /><br />11) The Salesman: Αν ήταν η πρώτη ή δεύτερη ταινία που έβλεπα του (πολυαγαπημένου μου) Farhadi τότε πολύ πιθανόν να μου άρεσε πολύ. Αλλά έχοντας δει όλες του τις ταινίες πλέον δεν μου έκανε φοβερή εντύπωση. Ένιωθα ότι τα έχω ξαναδεί όλα αυτά. Ωστόσο αυτή η ιδιοφυής μαεστρία του να ντύνει τα προσωπικά/κοινωνικά δράματά του με μια συνεχώς εντεινόμενη αγωνία είναι μοναδική. <br />3/5: Καλή<br /><br />Περιμένω με ανυπομονησία και τις υπόλοιπες ταινίες τoυ Top 15… Χάρηκα πολύ που τα ξαναείπαμε!<br />argiris-cinefilhttps://www.blogger.com/profile/07829310814528513402noreply@blogger.com