Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Στο παρόν ιστολόγιο εμφανίστηκαν... ξαφνικά σχόλια απ' το Μάιο! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν είχα σβήσει κανένα και πως όλο αυτό είναι ακόμη ένα «θεματάκι» του Blogger...

 Η πλατφόρμα του Blogger δυστυχώς παρουσιάζει κατά καιρούς διάφορα προβλήματα..

 Τελευταίο ήταν αυτό με τα σχόλια. Απ' το Μάιο περίπου δεν εμφάνιζε κανένα σχόλιο δικό σας, μέχρι μόλις προχθές, όταν και ξαφνικά εμφανίστηκαν μαζεμένα τα σχόλια που είχατε αφήσει.
 Εννοείται πως δεν υπήρξε καμία δική μου παρέμβαση, όπως άλλωστε και ποτέ άλλοτε όλα αυτά τα χρόνια, σε ένα χώρο που πάνω απ' όλα προωθεί -με ζήλο- την ελευθερία της έκφρασης.
 Εκείνο βέβαια που δεν μπορώ να ξέρω είναι αν εμφανίστηκαν όλα τα "σχόλια προς έγκριση" ή ορισμένα, αλλά αυτό μάλλον δε θα το μάθουμε. Τα υπόλοιπα ήδη δημοσιεύτηκαν και στα περισσότερα ήδη απάντησα..

 Σε κάθε περίπτωση ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε, ξεκαθαρίζω εκ νέου ότι δεν είχα καμία σχέση με όλο αυτό, για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα Blogger και θα είχε ενδιαφέρον αν μάθαινα ότι κάποιος συν-blogger αντιμετώπισε το ίδιο ή παρόμοιο τεχνικό πρόβλημα.

 Ευχαριστώ για την κατανόηση κι εύχομαι να μην παρουσιαστεί ξανά κάτι αντίστοιχο...

 Καλή συνέχεια σε όλες και όλους τους φίλους!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα,
    Δεν ξέρω αν έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα αλλά ίσως με βοηθήσεις. Το δικό μου blog το έφτιαξα στις αρχές του μήνα στο blogger. Την πρώτη μέρα πήρα ένα σχόλιο και απάντησα. Αυτό ήταν. Την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε μια φίλη και μου είπε πως μου είχε στείλει σχόλιο και μαζί με το δικό της μου είχαν στείλει κι άλλοι, αλλά σε μένα δεν εμφανίζονταν. Μου έγραφε "δεν υπάρχει σχόλιο". Και το αποκορύφωμα ήταν πως εκείνη μέσα απο το δικό της κομπιούτερ διάβαζε όλα τα σχόλια. Πώς γίνεται αυτό; Ξέρεις κάτι; Απο τότε έχω φάει τον κόσμο να βρω μια άκρη αλλά τίποτα. Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις ένα σχόλιο για να δω αν το πήρα και να με ενημερώσεις φυσικά γιατί ίσως να μην το πάρω χαμπάρι αν συνεχίζει να μην εμφανίζεται. Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχας καλωσηρθες στην μπλογκοσφαιρα και καλη αρχη!
    Προφανως προκειται για παρομοια περιπτωση, οπως βεβαια υπαρχουν τοσες αλλες. Ο Blogger συχνα πυκνα εχει τετοια θεματακια, οποτε ισως θα μπορουσες να στειλεις μια γραπτη αναφορα σχετικα με το προβλημα σου, ωστε να το κοιταξουν. Αλλιως μιας και εισαι στην αρχη ακομη, ισως να εξεταζες την περιπτωση μεταφορας στην Wordpress. Καλη τυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή