Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Μπλογκοπαίχνιδο: «7 πράγματα για μένα»


 Η αλήθεια είναι ότι είχαν λείψει τελευταία τα μπλογκοπαίχνιδα. Για αυτό φαίνεται φρόντισε κάποιος να τα επαναφέρει και να μας βάλει στη γνώριμη διαδικασία να... παιδευτούμε και να παιδέψουμε τους αναγνώστες - φίλους μας!

 Αφού λοιπόν ευχαριστήσω την καλή φίλη Eskli που με προσκάλεσε, ας παίξω το παιχνίδι, οι κανόνες του οποίου είναι απλοί:

 1) αναφέρετε - αποκαλύψτε 7 πράγματα για τον εαυτό σας και

 2) καλέστε με τη σειρά σας 15(!) μπλόγκερς να «παίξουν».

 Πάμε λοιπόν:

 1) Ακόμη και σε καιρούς οικονομικής στενότητας εξακολουθώ να ξοδεύω χρήματα σε αγαπημένες δραστηριότητες / ασχολίες, λ.χ θέατρο ή συναυλίες, αρνούμενος να κάνω περικοπές εκεί (προτιμώ να αγοράσω ένα ρούχο λιγότερο ή να περιορίσω τα delivery).

 2) Είμαι πολύ αναβλητικός. Η φράση «μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις μεθαύριο» είναι χαρακτηριστική της κατάστασης!

 3) Μικρός δε χώνευα (και εξακολουθώ να μη χωνεύω) κάποιους "καλούς" χαρακτήρες των Looney Tunes, όπως λ.χ το Road Runner ή τον Tweety. Ορισμένες καταστάσεις που συνέβαιναν ήταν τόσο εξοργιστικά αναληθείς και αδικαιολόγητα ανατρεπτικές, που δεν μπορούσες καν να τις εντάξεις... στο σουρεαλισμό, με αποτέλεσμα να μη συμβαδίζουν με τη λογική. Επομένως με έκανε όλο αυτό να τάσσομαι (ενίοτε μάλιστα φανατικά) υπέρ των αντίστοιχων "κακών".
 20 χρόνια μετά κυκλοφόρησαν κάποια βιντεάκια με το Coyote να τσακώνει επιτέλους το beep beep. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό ήταν δικαίωση, για να μην πω κάθαρση!

 4) Ποτέ στη ζωή μου δε ζήλεψα κανέναν και τίποτα. Το μάτι μου δε μένει πουθενά και ποτέ δεν παραπονέθηκα για "κάτι που έχει κάποιος άλλος κι όχι εγώ". Όμως ρε παιδιά, ζηλεύω ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ: την τρομερή ιδιαιτερότητα που έχουν ορισμένοι συνάνθρωποι, που με το που ξαπλώνουν στο κρεββάτι... τους παίρνει στη στιγμή ο ύπνος!
 Εγώ πάλι, κάθε φορά φέρνω καμιά δεκαριά σβούρες πριν κοιμηθώ...

 5) Και μιας και πήραμε σβάρνα τα αρνητικά, ας ευλογήσουμε λίγο τα γένια μας:
 Απ' ότι λένε είμαι πολύ καλός ακροατής, κάτι για το οποίο χαίρομαι ιδιαίτερα, μιας κι όπως έχω δυστυχώς διαπιστώσει δεν το έχουν πολλοί και είναι προσόν για κάθε μορφή συζήτησης.

 6) Κάθε φορά που αποταμιεύω κάποια χρήματα επιθυμώ να τα ξοδέψω πραγματοποιώντας ένα ταξίδι στο εξωτερικό (ήδη νιώθω ευγνώμων που στην ηλικία μου έχω κάνει αρκετά) και όχι βλακωδώς, ικανοποιώντας τις πρόσκαιρες καταναλωτικές μου "ανάγκες".

 7) Μιας και είμαστε σε κινηματογραφικό blog, ας κλείσουμε το παιχνίδι με ανάλογο χαρακτηριστικό:
 Στην ταινιοθήκη μου σήμερα πρέπει να βρίσκονται περισσότερες από... 6.000 ταινίες!

 * Κανονικά τώρα πρέπει να καλέσω 15 άτομα να παίξουν, όμως κάνοντας την ανατροπή προσκαλώ στο παιχνίδι όσους αφήσετε κάποιο σχόλιο σε αυτό το post!

8 σχόλια:

  1. Και εγώ τον κινηματογράφο δε τον κόβω...ούτε τα soundtracks...κόβω άλλα...

    Καλό ξημέρωμα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιος φιλε!
    Αφου αφησες και σχολιο, αυτοματως (αν θες βεβαια) παιζεις.
    Καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ έχω παίξει ήδη στο 2ο μπλογκ μου, αλλά δε μπορώ να προσπεράσω το θέμα με τον ύπνο, που αναφέρεις. Κι εγώ θαυμάζω αυτούς που είναι κολλητοί με το Μορφέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. moody,
    απιστευτο πραγματικα.. Πως το κανουν ο ατιμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Mike. Το 3) είναι πολύ ενδιαφέρον! χαχαχα θα ψάξω το βιντεάκι που λες!
    Όσο για τον ύπνο εγώ δεν έχω πρόβλημα αυπνίας αλλά με ενοχλεί ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ να με ξυπνούν το πρωί σε περίοδο διακοπών ή Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1) Ωραίος φίλε μου, συμφωνώ. Τουλάχιστον, εκεί αξίζει να δώσεις τα χρήματά σου.

    3) Συμφωνώ απόλυτα! Λάτρευα τους κακούς και ειδικά τον Μαύρο Πιτ! Μισούσα πολύ τον Τουίτι....

    4) Και σε μένα συμβαίνει σχεδόν πάντα, γι'αυτ΄συνηθίζω να κοιμάμαι αργά.

    7) Χα! Νομίζω σε περνάω! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Eskli,
    μπορει να αργησα λιγο, αλλα τελικα επαιξα :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Monsieur Hulot,
    ο Tweety ειναι ιδιαιτερα αντιπαθητικος, σε σημειο που απορω πως... βρισκει συμμαχους!

    Οποτε με βαση τους κανονες που τροποποιησα, αυτοματως καλεισαι να παιξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή